Klientská zóna

Doplnkové služby

WebGuard

KONFER WebGuard

Pri ktorejkoľvek našej službe dostanete od nás zdarma službu KONFER net WebGuard, ktorá Vás chráni na internete pred nežiadúcimi hrozbami.

Prinášame Vám novú službu vďaka, ktorej budete môcť surfovať výrazne bezpečnejšie. Nová služba KONFER WebGuard dohliadne na Vaše zariadenia v prípade pokusu o otvorenie infikovaných a nebezpečných stránok a to bez ohľadu na zariadenie, cez ktoré surfujete. Pri pokuse o prístup k nebezpečnej, zavírenej alebo podvodnej stránky budete upozornený a presmerovaný na info stránku s podrobnosťami.

Toto, ale nie je všetko. Služba KONFER WebGuard ochráni Vaše zariadenie aj v prípade, že sú už infikované a to tak, že vírusom, spywarom alebo coin minerom zamedzí prístup do ich botnetovej siete a tým sa minimalizujú následky ako aj možná strata Vašich dát.

A to všetko úplne zadarmo a pre každého z Vás. Ako nadstavbu KONFER WebGuard-u prinášame rodičovský filter, ktorý zamedzí Vašim deťom prístup na vybrané kategórie webových stránok vrátane bezpečného vyhľadávania na Google a YouTube. O aktiváciu služby “rodičovský filter” môžete požiadať na 035/3700400 alebo info@konfer.net
Váš KONFER net

Prečo naše služby

145
pokrytých obcí
11 111 +
spokojných zákazníkov
20
rokov skúseností

Najčastejšie otázky

Kompletnú mapu pokrytia našich služieb nájdete na hlavnej stránke

Po vykonaní inštalácie sa platí inštalačný poplatok podľa tarifu a alikvótna čiastka z mesačného poplatku vybraného tarifu.

Inštalácie sa realizujú orientačne do 7 pracovných dní pracovných dní od prijatia objednávky.

Tu funguje jednoduchý vzorec: 1MBps = 8Mbps.

Pomocou verejnej IP adresy sa dokážete z akéhokoľvek miesta na svete dostať do svojej lokálnej siete v domácnosti. Či už si chcete pozrieť kamerový systém, nastaviť kúrenie, pripojiť sa na svoje domáce úložisko a pod.

V prípade záujmu o programovú štruktúru našej televízie sa neváhajte obrátiť na nás priamo či už telefonicky alebo e-mailom a bude Vám zaslaná. Programová ponuka sa môže líšiť vzhľadom na lokalitu.

Je nutné všetky aktívne zariadenia sprístupňujúce internet reštartovať(napájanie antén/modemov, WiFi router, Switch, PC atď.). T.j. vytiahnuť z elektrickej siete na 30 sekúnd a následne zapojiť naspäť.
POZOR!: nikdy nestláčajte tlačidlo RESET na Vašich zariadeniach. Vymažete z nich všetky nastavenia a internet už bez pomoci technika nespojazdníte.
Ak služba ani naďalej nefunguje kontaktujte našu poruchovú linku.

V prípade, že Vám TV vypisuje problém s kódovaním/autorizáciou, pokúste sa televízny box vytiahnuť z elektrickej siete a následne zapojiť naspäť. Pokiaľ máte iba dekódovací modul v televízii, vytiahnite ho z nej a zasuňte naspäť. Je dôležité mať aj správne nastavený čas a dátum v TV. Televíziu reštartujte.
V prípade, že Vám TV vypisuje žiadny alebo slabý signál, preverte si rozvody v domácnosti(pripojenie káblov, rozbočovače atď.).
Ak služba ani naďalej nefunguje kontaktujte našu poruchovú linku.

Vždy sa snažíme závažné poruchy odstraňovať v čo najkratšom možnom termíne. V prípade problémov, ktoré nie sú na našej sieti, ale u zákazníka, výjazdy sú v drvivej väčšine realizované v ten deň, alebo ďalší pracovný deň. Uprednostnení sú zákazníci s platenou technickou podporou "SLA".

Aby sme správne vedeli spárovať úhradu s Vašou klientskou kartou sú nevyhnutné 3 položky: číslo účtu(nájde na zmluve a faktúre), variabilný symbol klienta(číslo zmluvy) a presná výška poplatku.

Samotný prevod cez niektoré banky môže trvať až 2 dni. Následné spárovanie do nášho systému z výpisu prebieha nasledovný deň ráno. Znovuobnovenie služieb môže trvať od 1 do 3 pracovných dní odo dňa vykonania Vašej úhrady.

V prípade záujmu o prepis majiteľa prípojky je nutné doručiť na firmu(mailom, poštou alebo osobne) kópiu občianskeho preukazu pôvodného majiteľa s jeho súhlasom na prevod, ako aj občiansky preukaz nového záujemcu o službu. Následne sa vystavia zmluvy na podpis. Zmluva je prepísaná na nového majiteľa až po doručení podpísanej kópie zmluvy naspäť na firmu.

Zmluvy sú realizované na dobu neurčitú s viazanosťou uvedenou na zmluve. Po uplynutí viazanosti zmluva pokračuje naďalej. Službu je už ale možné upravovať.

V prípade záujmu o zrušenie služby je nutné nám doručiť písomnú výpoveď(osobne/poštou). Následne na pripojení plynie mesačná výpovedná lehota (ak zmluva nestanovuje inak). Po uplynutí výpovednej lehoty má klient 30 dní na vrátenie prenajatých zariadení.

Internet pre firmy

Byť profesionálny v biznise sa oplatí!

ZISTIŤ VIAC

Newsletter

Prihláste sa do nášho newslettera a získate najnovšie informácie o našich novinkách, akciách a zľavách.